«Մեռյալ սեզոն. խաչմերուկներ» սեղանի խաղը ռազմավարական կիսահամագործակցային խաղ է` հարմարեցված դժվարության մակարդակներով: Սա պատմություն է հետապոկալիպտիկ միջավայրում գոյատևելու մասին, որտեղ զոմբիները միայն որպես ֆոն են ծառայում բարդ խաղերի և պատմությունների որոշումների համար: Մասնակիցները միավորված են մեկ թիմի մեջ, բայց յուրաքանչյուրը մշտապես կկանգնի դժվար ընտրության առաջ՝ հետապնդել ընդհանուր նպատակ կամ վտանգել դրա ձեռքբերումը՝ փորձելով կատարել սեփական գաղտնի առաջադրանքը:
Խաղում մասնակիցները դառնում են թիմ, որը հաղթելու համար պետք է հասնի մեկ նպատակի: Այնուամենայնիվ, յուրաքանչյուր առանձին խաղացող կհաղթի միայն այն դեպքում, եթե կարողանա ավարտին հասցնել իր անձնական նպատակը: Իրավիճակը բարդանում է նրանով, որ դավաճանը կարող է լինել թիմի շարքերում։ Դավաճանը կհաղթի, եթե գաղութը պարտվի։